Ga voor gelukkige klanten en medewerkers

Met onze klant- en medewerkerfeedback oplossingen en programma’s overtref jij jouw Customer en Employee Experience doelen voor een beter bedrijfsresultaat.
  • Minder verzuim en verloop van medewerkers

  • Klanten als ambassadeurs
  • Meer winst onder aan de streep

Illustratie van mensen die loyale klanten en tevreden medewerkers uitbeelden

Deze organisaties gingen je voor

Waarom je voor Integron kiest

Illustratie persoon in lotus houding

Compleet ontzorgd

Met 30 jaar ervaring faciliteren en helpen we jou het beste uit EX en CX te halen.

High-five

Strategisch partnership

Samen werken we aan jouw CX en EX doelen voor een beter bedrijfsresultaat.

Illustratie van blije mensen aan het werk

Happy people!

Gelukkige mensen is waar wij naar streven. Ook op maandag.

Hoe wij dat doen?

Met een team van CX- en EX-specialisten leveren we inzichten uit verschillende typen onderzoek, overzichtelijke dashboards en de juiste prioriteitenmatrix voor maximale impact.

We ondersteunen jouw organisatie bij CX/EX-uitdagingen met advies, bewezen methodieken en in-house experts. Van doelstelling tot continu verbeteren, we staan naast je en samen maken we het verschil.

Wil je écht stappen zetten op het gebied van klant- en medewerker-beleving? Dan is eenmalig onderzoek niet genoeg. Met ons programma-management help je CX en EX écht te verankeren in je organisatie.

Medewerkers van Integron in gesprek met de klant
Medewerkster van Integron die de klant belt voor een tussentijds contactmoment

Happy people, daar doen we het voor

Integron wil een bijdrage leveren aan het geluk van mensen. Welke mensen? Werkende mensen in organisaties: zowel klanten als medewerkers.

Wij geloven er in dat de manier waarop je om gaat met mensen in een werksetting, of het nou collega’s of klanten zijn, een enorme impact heeft op het overall geluk van mensen.

+0
jaar ervaring met klant- en medewerkeronderzoek
0
betrokken medewerkers met CX en EX expertise
0
opdrachtgevers, nationaal en internationaal
+0
NPS
0
klanttevredenheid
+0
eNPS

Dat onze samenwerking vruchtbaar is dat blijkt wel…

Kennis & Nieuws

  • 10 oktober 2025Klantcases, Klantonderzoek5,4 min

    STAXS® is een Europese marktleider op het gebied van cleanroom consumables en – diensten, zoals mops, handschoenen, brillen, overschoenen en desinfectiemiddelen. Het bedrijf is gespecialiseerd in contaminatiecontrole. STAXS® behoort tot CWS Cleanrooms, dat onderdeel is van het portfolio van het Duitse Haniel Family-Equity en richt zich op de farmaceutische industrie, biotechnologische bedrijven en ziekenhuisapotheken. Het bedrijf heeft een scherp oog voor haar klanten en wil continu hoge kwaliteit bieden. STAXS® vindt het belangrijk om voortdurend meningen en behoeften van haar klanten te peilen. “We werken daartoe samen met Integron, waarbij we maandelijks de klanttevredenheid en customer Net Promoter Score (cNPS) onder onze klanten meten. Hierdoor ontvangen we frequent feedback en volgen die voor elke klant snel en gedegen op”, zegt Katia Poppe, Chief Business Development Officer bij STAXS®.

BelevingAwards

Successen verdienen het om gevierd te worden

Welke organisaties zijn best in class op het gebied van klant- en medewerkerbeleving ? Het binden van klanten aan je bedrijf en het tevredenstellen van je medewerkers is zo simpel nog niet. Daarom reiken we jaarlijks de BelevingAwards uit aan de klanten die het best presteren op het gebied van klant- en medewerkersbeleving.